Tuesday, March 19, 2013

Lowongan Makassar PT Panorama Tours Indonesia

Informasi Perusahaan
Perusahaan:
PT Panorama Tours Indonesia
Industri:
Biro Perjalanan
Nama kontak:
HRD
Web site perusahaan:
http://www.panorama-tours.com
Deskripsi singkat perusahaan:
Panorama Tour is know as The most Dynamic Company With Proven Track Records That Provides new color, pace and setting new standard to the Indonesian. Travel Industry through series of innovations and Breakthroughs in Business Development, Product Positioning as well as marketing communication. Receiver Of Adikaryatama Wisata Award 2006 from Government of DKI Jakarta., Superbrands Award 2005/2006, Holder Of The MURI Award in 2007 as the Pioneer to handle Biggest Corporate incentive group tour for 1,100 participants in one time to Europe, and the next year Breaking MURI Award By Handling Even Bigger, more than 1,500 Participants in one time Russia, the Indonesia most admired company IMAC 2008; Company with Best Coorporate Image For Tour & travel and Receiving the Second IMAC Consecutively for 2009. Panorama Tour having branch 23 outlets in Indonesia, as well in Malaysia, Paris and Singapore.

Send Your Reference Now To Fill Bellow Vacancy.
 Informasi Lowongan
Jabatan: Manajer, Departemen
Fungsi kerja: Manajemen Keseluruhan
Posisi: Travel Manager (TM)
Lokasi kerja: Makassar
Jenjang pendidikan: Diploma
Jurusan: Pariwisata dan Perhotelan
Pengalaman kerja: Paling sedikit 3 tahun
Gaji yang ditawarkan: Tidak disebutkan
Persyaratan: - Male/female
- Graduated from Diploma Tourism, Bachelor Degree majoring in Travel & Tourism from reputable academic/university
- With minimum 3 years experience in the tourism industry is a MUST
- Ability to use Abacus reservation system
- Capable of serving request for Hotel Vouchers, Domestic & International Travel Packages and Travel Documents
- Ability to communicate effectively, both in oral and written English
- Strong leadership, negotiation, communication and interpersonal skill
- Good team management with pleasant personality
- Dynamic, flexible, with the can-do attitude
- Able to work under pressure; responsible and service-minded
- Location: Jakarta and Surabaya, Ujung Pandang

Please send your application letter, CV, recent photograph, references and other related documents to:

vacancy@panorama-tours.com
 
Tanggal pemasangan: 18 Maret 2013
Tanggal penutupan: 01 April 2013

Lowongan Makassar PT. Dyka Konsultama

 Informasi Perusahaan
Perusahaan:
PT Dyka Konsultama
Industri:
Telekomunikasi
Nama kontak:
HRD
Web site perusahaan:
http://www.dykakonsultama.com
Deskripsi singkat perusahaan:
PT Dyka Konsultama is a company engaged in outsourcing and executive search. Our Clients are local company and multinational company in the areas of Telecommunication industry, IT industry, Oil and Gas industry etc. As an outsourcing company, PT DyKa Konsultama also provide high quality Executive Search and Human Resources Outsourcing Services at competitive rates with added values. Our core activity is in the selection and recruitment of personnel across all industry sectors at middle to upper level managers and executives.
 Informasi Lowongan
Jabatan: Pemula
Fungsi kerja: Administrasi
Posisi: Project Admin-Regional
Lokasi kerja: Makassar
Jenjang pendidikan: Diploma
Jurusan: Apa saja
Teknik Sipil
Pengalaman kerja: Paling sedikit 1 tahun
Gaji yang ditawarkan: Tidak disebutkan
Persyaratan: - Pendidikan minimal D3 dari segala jurusan, diutamakan dari jurusan Teknik Sipil
- Berpengalaman minimal 1 tahun sebagai project admin dibidang telekomunikasi
- Memiliki kemampuan administrasi yang baik
- Memiliki kemampuan mengolah data dengan baik (mahir menggunakan Ms. Excel)
Deskripsi pekerjaan: - Menyiapkan PR, dokumen persetujuan dan formulir deviasi (Yang telah disetujui oleh Project Manager untuk kemudian dikirimkan ke Project Admin HO untuk mendapat otorisasi lebih lanjut)
- Mengumpulkan dan mem-verifikasi SITAC/CME Supervisor mengenai kelengkapan dokumen ATP dengan Operator untuk kemudian memproses dokumen BAUF/BAUT ke Operator untuk mendapatkan persetujuan
- Melakukan verifikasi kelengkapan dan keabsahan dokumen yang berkaitan dengan penagihan Mitra atas pekerjaan SITAC/CME yang telah dilakukan
- Berkoordinasi dengan SITAC/CME Supervisor untuk memperoleh laporan hasil pengawasan
- Membantu Project Manager untukmemastikan data telah diinput secara benar dan akurat ke system dan mengkompilasi laporan kemajuan pekerjaan dari SITAC/CME Supervisor untuk dikirimkan ke Project Controller
- Menyiapkan dokumen perjalanan dinas dan melakukan verifikasi dokumen

Send your CV to:

rekrutmen@dykakonsultama.com
Subject: (Project Admin - Regional) – (Your Name)

PT DYKA KONSULTAMA
http://www.dykakonsultama.com
 
Tanggal pemasangan: 18 Maret 2013
Tanggal penutupan: 25 Maret 2013